7.Πυραυλικα συστήματα-βόμβες.
Εδώ προχωράμε βαθύτερα στο κατασκευαστικό σκέλος μιάς και αρχίζουμε να έχουμε την πρώτη μας επαφή με τα είδη των πυραυλικών συστημάτων και των διάφορων φορέων τους.Ο κάθε τύπος αεροσκάφους ανάλογα με το είδος του(αναγνωριστικό,βομβαρδιστικό κτλ)θα διαθέτει και τα ανάλογα οπλικά συστήματα.Παραθέτω 2 φωτό διαφορετικών οπλισμών.
Εδώ βλέπουμε 2 τυπικές φωτό από διάφορα όπλα στην προκειμένη περίπτωση AIM-9 με τους φορείς του για το F-15 και R-77 γιά το SU-27 με τους ανάλογους φορείς.Είναι τόσες πολλές οι εναλλαγές οπλισμών που καμιά φορά το εγχειρίδιο κατασκευής σου δίνει 2 επιλογές φόρτωσης,ανάλογα πάντα με τον κατασκευαστή.Σήμερα όμως σε σχέση με το παρελθόν έχουμε και την εξής επιλογή.Σε πολλά καταστήματα στο διαδίκτυο υπάρχουν βελτιωτικά οπλισμών όπως και περιφερειακά βελτιωτικά για όλο το αεροπλάνο εάν βεβαίως θέλουμε να το πληρώσουμε διπλό.Άσχετα με την τιμή εγώ πιστέυω ότι η προσθήκη βελτιωτικών κόκπιτ,πυράυλων,απολήξεων κινητήρων αναμφίβολα δίνει ξεχωριστή αίγλη στο μοντέλο μας δίνοντας μας τμήματα με τόση λεπτομέρεια όπως στο αληθινό που είναι πρακτικά αδύνατον να κατασκευάσεις χωρίς τα ανάλογα μέσα, έτσι προτείνω την αγορά τους όποτε είναι δυνατό.Στην αντίστοιχη πλευρά υπάρχουν και βόμβες και οι φορείς πυράυλων στο ανάλογο στυλ όπως και οι παραπάνω φωτό έτσι δεν χρειάζεται να προσθέσουμε τίποτα παραπάνω σχετικά μ΄αυτό το θέμα καθώς όπως είπαμε οι οπλισμοί διαφέρουν ανάλογα τον κατασκευαστή,τέλος σας παραθέτω μια ολοκληρωμένη φωτό οπλισμού από ένα SU-35 για να κατανοήσετε πλήρως το θέμα οπλισμός.
Όλα τα πυραυλικά συστήματα ανεξαρτήτου ποιότητας και ποσότητας θα ήταν συνετό για λόγους αισθητικής να βάφονται πάντα πριν ανεβούν πάνω στους πυλώνες στήριξης όπως επίσης και οι ίδιοι οι πυλώνες να βάφονται εξίσου πριν ανέβουν πάνω στις πτέρυγες.Αυτό είναι απόλυτο για την ομαλή και σωστή βαφή των πυράυλων-πυλώνων και για να μην λερώνουμε άσκοπα πτέρυγες,και βόμβες κτλ και είναι απόλυτα κατανοητό πιστέυω.Ας μην παραλείψουμε όμως και μια τελευταία λεπτομέρεια όσον αφορά τους πυράυλους.Σε πολλές περιπτώσεις θα έχουμε πυράυλους και βόμβες που θα βρίσκονται σε 2 κομμάτια.Αυτές πρέπει να τις κολλήσουμε πρώτα,να τις ξύσουμε στο νυστέρι,να στοκάρουμε,να τρίψουμε και μετά να τις βάψουμε προτού κολληθούν βεβαίως.Τέτοιες συχνές περιπτώσεις έχουμε σε βόμβες CBU-GBU,πυράυλους MAVERICKκαθώς και σε ρωσικούς οπλισμούς όπως ο R-77 όπου πάντα οι εταιρίες δεν χυτέυουν όλοκληρο το καλούπι του πυράυλου μα αφήνουν τα πτερύγια κατέυθυνσης να κολληθούν ξεχωριστά.Με λίγα λόγια κολλάμε,ξύνουμε,στοκάρουμε τυχόν ατέλειες,τρίβουμε,βάφουμε και τέλος φορτώνουμε τη βόμβα η τον πύραυλο στον φορέα η στο αεροπλάνο..