2.Τα πρώτα μας βήματα-έλεγχοι.
Αφού προετοιμαστήμαμε,οργανωθήκαμε και συγκροτήσαμε όλα όσα απαιτούνται για να ξεκινήσουμε πάμε να αγοράσουμε το πρώτο μας μοντέλο.Έχουμε να κάνουμε λοιπόν με ένα κιτ το οποίο πρέπει σε πρώτη φάση να ελέγξουμε πλήρως για την αρτιμέλεια του να το πω έτσι όσον αφορά χτυπητά κατασκευαστικά λάθη και γίνομαι πιο σαφής.Πρέπει αφού το ανοίξουμε να κοιτάξουμε αν υπάρχουν όλα τα φτερά,αν η άτρακτος είναι πλήρης,και γενικότερα να σιγουρευτούμε ότι είναι μέσα όλα τα μεγάλα κομμάτια του.Συνήθως δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά καμιά φορά μπορεί να ήμαστε άτυχοι και να πέσουμε σε αστοχία υλικού οπότε επιστρέφουμε το μοντέλο πίσω στο κατάστημα αμέσως για αντικατάσταση.Σε μένα προσωπικά μου έχει τύχει να αγοράσω μοντέλο PHANTOM πασίγνωστης εταιρίας το οποίο έλειπαν τα πίσω φτερά του και φυσικά το επέστρεψα αμέσως.Δεν αποκλείεται λοιπόν και αυτή η έκπληξη και γιατί όχι μπορεί να συμβεί και σε μας..Προχωράμε τώρα στον επόμενο βασικό έλεγχο μας που είναι η παρατήρηση και μελέτη του σχεδίου κατασκευής.Πρωτού ξεκινήσουμε να φτιάχνουμε το μοντέλο μας ΠΑΝΤΑ προσέχουμε εξ αρχής για την ύπαρξη μερικών σημαντικών συμβόλων όπως την πιθανή εμφάνιση ενός βαριδίου που θα βρίσκεται συνήθως στο πρώτο η δέυτερο στάδιο κατασκευής,το οποίο βαρίδιο υποχρεώνει την προσθήκη έρματος εσωτερικά στην μύτη του αεροπλάνου προκειμένου να μην μας σηκώσει μύτη που λέμε.Αυτό σημαίνει ότι κατασκευαστικά το αεροσκάφος αυτό έχει το κέντρο βάρους του πίσω αρκετά ώστε να απαιτεί τελικά την χρήση έρματος όπως είπαμε νωρίτερα και γι αυτό πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερο βάρος σ αυτό εξ αρχής.Προσέχουμε ιδιαίτερα σε αυτό διότι τυχόν παράλειψη του θα μας βάλει σε μεγάλους μπελάδες αργότερα.Ένα άλλο που κοιτάμε πάντα είναι η ύπαρξη σχεδίων που έχουν ένα νυστέρι μέσα σε εικονίδιο που θα λέει συνήθως cut η remove.Αυτό αν υπάρχει μας υποδεικνύει ότι σε συγκεκριμένα κομμάτια πρέπει να αφαιρεθούν κάποιες άκρες η γωνίες προκειμένου να υπάρξει σωστή τοποθέτηση τους.Αυτές οι περιπτώσεις προκύπτουν επειδή τυχαίνει καμιά φορά να υπάρχουν υπολείμματα από τα καλούπια των κατασκευαστών που δεν αφαιρέθηκαν.Μια άλλη περίπτωση είναι να δούμε την ύπαρξη ενός τρυπανιού.Αυτό μας λέει ότι στο σημείο αυτό πρέπει να κάνουμε μια τρύπα ίσως και περισσότερες γιατί αντίστοιχα οι τρύπες αυτές δεν δημιουργήθηκαν από το καλούπι του κατασκευαστή.Τέλος σε σπάνιες περιπτώσεις μπορεί να δούμε ένα απαγορευτικό χρήσης κόλλας.(Τα σύμβολα αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν κι άλλων ειδών που εγώ δεν ανέφερα και εξαρτάται από τον κατασκευαστή γι αυτό πάντα κινούμαστε βάση σχεδίων.)Υπάρχουν περιπτώσεις που δεν πρέπει να κολλήσουμε τμήματα όταν πρόκειται πχ να στήσουμε τον εσωτερικό μηχανισμό κίνησης των φτερών ενός F-14 τον οποίο μπορούμε να κινούμε όπως θέλουμε εμείς.Εάν τώρα θέλουμε ο μηχανισμός αυτός να είναι ακίνητος τότε φυσικά δεν υπάρχει θέμα απαγόρευσης χρήσης κόλλας.Έχουμε πολλές εναλλακτικές λύσεις στις κατασκευές μας αλλά καλό θα ήταν να μην βγαίνουμε εκτός των ορίων του κατασκευαστή για ευνόητους λόγους και για να μην κλαίμε και μείς αργότερα.Επίσης δεν είναι ντροπή να ρωτάμε όταν δεν γνωρίζουμε κάτι η δεν μπορούμε να εφαρμόσουμε κάτι στην πράξη διότι πάντα έχουμε να κερδίσουμε από κάποιον πιο έμπειρο από εμάς.